The Behavior Of Student Coffee Connoisseurs
Abstract
Downloads
References
Carol Wham, P. K.-M. (2017). Influences of Caffeine Consumption. Journal of Caffein, 142-149.
J.Setiadi, N. (2003). Perilaku Konsumen : Perspektif Kontemporer pada Motif, Tujuan, dan Keinginan Konsumen. Jakarta: Kharisma Putra Utama.
Kotler, & Amstrong. (2007). Dasar - Dasar Pemasaran (Edisi Bahasa Indonesia ed.). Jakarta: PT. Prehallindo.
Kotler, P. (2009). Manajemen Pemasaran Edisi 13. Jakarta: Erlangga.
Kotler, P., & Amstrong, G. (2009). Prinsip-Prinsip Pemasaran (Edisi 12 ed.). Jakarta: Erlangga.
Kotler, P., & Amstrong, G. (2010). Prinsip-Prinsip Pemasaran Jilid 1 dan 2. Jakarta: Erlangga.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2009). Manajemen Pemasaran Edisi 13. Jakarta: Erlangga.
Moloeng, L. J. (2011). Metodologi Penelitian Kualitatif. Bandung: PT. Remaja Rosdakarya.
Mowen, J., & Minor, M. (2002). Consumer Behavior (Edisi Kelima ed.). Jakarta: PT. Penerbit Erlangga.
Mutiarni, R. (2016). Efektivitas Pembelajaran Micrososft Excel Berbasis Interaktif Pada Mata Kuliah Teknologi Informasi Dan Komunikasi (TIK)(Study Kasus Pada Mahasiswa Manajemen STIE PGRI Dewantara Jombang). Eksis: Jurnal Riset Ekonomi dan Bisnis, 11(2).
Ompusunggu, M. P., & Djawahir, A. H. (2014). Gaya Hidup dan Fenomena Konsumen pada Warung Kopi di Malang. Jurnal Aplikasi Manajemen , 188.
Pambudi Handoyo, L. (2014). Perubahan Gaya Hidup Konsumtif Pada Mahasiswa Urban di Unesa . Paradigma, 2.
S. K. (2015). Leisure Aspects of Turkish Coffee Consumption Rituals: An Exploratory Qualitative. International Journal of Health and Economic Development, 26-36.
Said, I. (2017). Warung Kopi dan gaya Hidup Modern. Journal Al Khitobah, 33-47.
Sari, F. M. (2018, Desember 2). Selain Indonesia, Ini Negara Pengekspor Kopi Terbesar di Dunia. Retrieved Juli 2019, 2019, from www.Liputan6.com: https://www.liputan6.com/bisnis/read/3796047/selain-indonesia-ini-negara-pengekspor-kopi-terbesar-di-dunia
Schaar, V. d. (2017, November 13). Kopi. Retrieved 6 26, 2019, from Indonesia Investments: https://www.indonesia-investments.com/id/bisnis/komoditas/kopi/item186?
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2005). Consumer Behavior. Jakarta: Prenhallindo.
Sugiyono, P. D. (2014). Memahami Penelitian Kualitatif. Bandung: CV. Alfabeta.
Suryani, T. (2008). Perilaku Konsumen ; Implikasi pada Strategi Pemasaran. Yogyakarta: Graha Ilmu.
Wibowo, S., & Supriadi, D. (2013). Ekonomi Mikro Islam. Bandung: CV. Pustaka Setia.
Widayanti, Y. (2017, 4 10). Kuliah Nyaman, Aman dan Penuh Makna di Universitas Negeri Surabaya. Retrieved 6 27, 2019, from Quipper Blog: https://www.quipper.com/id/blog/quipper-campus/campus-info/kuliah-nyaman-aman-dan-penuh-makna-di-universitas-negeri-surabaya/
Yuliandri, M. T. (2015, November 12). Evolusi Kedai Kopi. Retrieved Juli 11, 2019, from Majalah Otten Coffee: https://majalah.ottencoffee.co.id/evolusi-kedai-kopi/
The Authors submitting a manuscript do so on the understanding that if accepted for publication, copyright publishing of the article shall be assigned to Management, accounting, and economic research